.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دیابت یک عامل خطر شناخته شده برای زوال ذهنی و زوال عقل است. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که با از دست دادن کامل دندان ها، آسیب احتمالی به مغز حتی بیشتر می شود. دیابت و از دست دادن دندان سرعت روند پیری مغز را دو برابر می‌کند
دیابت یک عامل خطر شناخته شده برای زوال ذهنی و زوال عقل است. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که با از دست دادن کامل دندان ها، آسیب احتمالی به مغز حتی بیشتر می شود.(ادامه)
گاهی در مواردی اضافه وزن می‌تواند دلیل دیگری غیر از پرخوری داشته و نشانه‌ای از یک اختلال در بدن شما باشد. ۵ دلیل برای افزایش وزن که هیچ ربطی به غذا ندارد
گاهی در مواردی اضافه وزن می‌تواند دلیل دیگری غیر از پرخوری داشته و نشانه‌ای از یک اختلال در بدن شما باشد.(ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری  anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند. آشنایی با ده ماده غذایی که روند پیر شدن را کند می کند
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند.(ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
21 خاصیت فوق العاده کدو سبز
یکی از سبزیجاتی که در فصل تابستان به وفور دیده می‌شود کدو سبز است. کدو سبز ارزش غذایی بسیاری دارد و دارای خواص ضد پیری بوده و درمان بسیاری از بیماری‌هاست.(ادامه)
فواید تخم بلدرچین برای سیستم ایمنی بدن
تخم بلدرچین سرشار از کلسترول، سدیم، پروتئین، ویتامین D، کلسیم، آهن و پتاسیم است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید خواهد بود.(ادامه)
۹ مزیت شگفت انگیز برای مصرف روزانه هویج
هویج با داشتن مواد مقوی و ویتامین‌های متعدد یکی از مهم‌ترین و مفیدترین سبزیجات برای بدن است که کارشناسان مصرف روزانه آن را توصیه می‌کنند.(ادامه)
اگر شام نخورید چه اتفاقی می‌افتد؟
اگر به هر دلیلی شام را از وعده‌های غذایی‌تان حذف می‌کنید منتظر افسردگی، پیری زودرس باشید.(ادامه)
۵ خاصیت شگفت‌انگیز نارنگی
نارنگی یکی از مرکبات خوشمزه و پرطرفدار است که شاید جدا شدن راحت پوست آن دلیل این محبوبیت باشد. در این مطلب به ۵ مورد از فواید عادت به خوردن این میوه اشاره کرده‌ایم. (ادامه)
۱۳ خاصیت تخمه کدو برای حفظ سلامت بدن
برخی از خوراکی ها با وجود ظاهر کوچک فواید بسیار دارند مثل تخمه کدو تنبل که در ادامه می توانید از فواید آن باخبر شوید. (ادامه)
جلوی زیاده خوری را از کودکی بگیرید
زیاده خوری از کودکی اتفاق می افتد ، چراکه معمولا اکثر والدین به زیاد خوردن غذای فرزندشان، جایزه و تشویق می دهد درحالیکه این یک عادت غذایی استباه است که باید اصلاح شود.(ادامه)
۲۲ خاصیت خاص «شیر»
شیر به عنوان یک ماده غذایی بسیار مفید بر اندام های مختلف بدن تاثیر مثبت داشته و سبب استحکام و سلامت آنها می‌شود.(ادامه)
اگر این علائم را دارید، سبزیجات بخورید!
کمبود مواد مغذی در بدن همراه با علایمی است که هر فردی‌ می‌تواند با توجه به آن‌ها جلوی پیشرفت کمبود را بگیرد و مانع از مشکلات بعدی شود. در این مطلب به بررسی این موارد می‌پردازیم.(ادامه)
توصیه‌های مهم تغذیه‌ای برای حمایت از سیستم ایمنی در برابر کرونا
کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی گفت: مهم‌ترین توصیه برای حمایت از سیستم ایمنی در برابر کرونا داشتن وزن سالم و فعالیت، مصرف سبزی و میوه، محدود کردن فست‌فودها، غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی‌های شیرین است.(ادامه)
۱۰ دلیل علمی برای مصرف پروتئین
مردم به مباحثی در مورد چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها علاقمندند. و البته، همگان بر اهمیت مصرف پروتئین واقفند.(ادامه)
فواید شگفت انگیز خوردن عسل قبل خواب
عسل یک غذای سرشار از مواد مغذی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد و مصرف عسل قبل از خواب فواید بی نظیری را برای بدن به همراه دارد.(ادامه)
۱۰علامتی که از آلزایمر خبر می‌دهد
در این مطلب قصد داریم شما را با نشانه‌های آلزایمر آشنا کنیم.(ادامه)
10 علامت هشداردهنده آلزایمر
حتما شما هم در اطرافیان خود با سالمندانی مواجه بوده‌اید که یک خاطره از دوره کودکی خود را بارها برایتان تعریف کرده باشند اما در پاسخ به سوال شما که آیا داروی خود را در زمان مقرر مصرف کرده‌اند یا نه، سر در گم بمانند و یا حتی به یاد نیاورند که تحت درمان دارویی هستند. مواردی این چنینی همگی از نشانه‌های بروز بیماری آلزایمر است.(ادامه)
بخشی از نوروز برای خیلی از ما ایرانی‌ها در هفت‌سین سفره عید خلاصه می‌شود، این هفت‌سین با در نظر گرفتن اینکه هر کدام از سین‌های آن نمادهای متفاوتی در آداب و رسوم ایرانی‌ها بوده‌اند. خواص خوردنی‌های عید نوروز از نگاه طب سنتی
بخشی از نوروز برای خیلی از ما ایرانی‌ها در هفت‌سین سفره عید خلاصه می‌شود، این هفت‌سین با در نظر گرفتن اینکه هر کدام از سین‌های آن نمادهای متفاوتی در آداب و رسوم ایرانی‌ها بوده‌اند.(ادامه)
برای پاکسازی طبیعی کبد چرب چه بخوریم؟
کبد، عضو همه فن حریف بدن ماست و مراقبت از آن بسیار مهم است.(ادامه)
۱۲ خواص و فواید گوشت و پروتئین‌
اگر می‌خواهید درباره خواص و فواید پروتئین برای سلامتی، منابع پروتئین، مضرات پروتئین، نقش پروتئین در بدن، تاثیر پروتئین در بدنسازی، انواع پروتئین بدنسازی و خواص مواد پروتئینی بدانید با ما همراه شوید.(ادامه)
۲ فاکتور مهم در پیشگیری و درمان سرطان
معاون وزیر بهداشت با اشاره به آغاز پویش ملی مبارزه با سرطان گفت: نرخ بروز سرطان در ایران حتی در مقایسه با کشور‌های پیشرفته اروپایی که وضعیت بسیار بهتری در ثبت سرطان و در نتیجه پیشگیری و درمان زودهنگام دارند، پایین‌تر است.(ادامه)
خواص شیر از شیر مادر گرفته تا شیرهای دیگر مانند شیر گاو، شیر سویا، شیر بز و غیره- تقریبا برای تمامی افراد شناخته شده است، . محبوب‌ترین شیر پستانداران، شیر گاو است. انواع دیگر شیر شامل شیر بز، شیر اسب، شیر شتر، شیر گوسفند و غیره می‌شود. شیر به دلیل داشتن خواص مفید برای سلامتی، به یک نوشیدنی محبوب تبدیل شده است. خوردن شیر و این همه فواید
خواص شیر از شیر مادر گرفته تا شیرهای دیگر مانند شیر گاو، شیر سویا، شیر بز و غیره- تقریبا برای تمامی افراد شناخته شده است، . محبوب‌ترین شیر پستانداران، شیر گاو است. انواع دیگر شیر شامل شیر بز، شیر اسب، شیر شتر، شیر گوسفند و غیره می‌شود. شیر به دلیل داشتن خواص مفید برای سلامتی، به یک نوشیدنی محبوب تبدیل شده است.(ادامه)
۱۰ علامت هشدار آلزایمر
بیماری آلزایمر شروع تدریجی و خاموش دارد، ممکن است مدت طولانی جلب توجه نکرده و به اشتباه تصور شود این تغییرات بخشی از روند طبیعی پیری است و این درحالیست که عدم توجه به علائم آلزایمر، تشخیص بیماری را به تعویق می‌اندازد.(ادامه)
چند دلیل برای افزودن تلخی به رژیم غذایی!
نتایج یک پژوهش نشان داد که مواد غذایی تلخ مزه ممکن است هوس مصرف خوراکی های شیرین را کاهش داده و از این رو علاقه شما به این قبیل خوراکی ها نیز کاهش یابد.(ادامه)
۲۰ خاصیت شگفت‌انگیز کلم
اگر می‌خواهید درباره انواع کلم و خواص انواع کلم، انواع کلم بروکلی، انواع کلم قمری، خواص کلم بروکسل، خواص کلم پیچ برای لاغری، خواص کلم پیچ بنفش، کلم بروکسل، خواص کلم سفید و خواص کلم قرمز، خواص کلم سفید در بارداری و خواص کلم پیچ برای لاغری بدانید با ما همراه باشید.(ادامه)
ویتامین D مکملی معجزه‌گر که کمتر از آن می‌دانید
کمبود ویتامین D شرایطی شایع در جهان است در حالی که اغلب رژیم‎های غذایی حاوی مقدار اندکی از این ماده مغذی هستند.(ادامه)
خواص شگفت انگیز نوشیدن آب گرم
نوشیدن آب گرم، ناشتا باعث باز شدن مجاری گوارشی و به دنبال آن بهتر صبحانه خوردن می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.